Butlletí d’Informació audiovisual catalana


Des del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques us informem i posem a la vostra disposició els Butlletins d'Informació sobre l'audiovisual a Catalunya (BIAC) de periodicitat quadrimestral, que ha presentat el Consell de l’Audiovisual de Catalunya.

En aquests documents es presenten les dades actualitzades sobre la distribució i l’audiència de mitjans com la televisió i la ràdio, tant d’àmbit nacional, com estatal i local. Un altre aspecte molt interessant sobre el que treballa aquest butlletí, és en recollir informació sobre l’actual consum d’Internet i la inversió publicitària a Catalunya. El BIAC té una secció monogràfica: L’apunt, que variarà cada butlletí. Finalment, l’apartat Flaixos incorpora notícies breus rellevants del període i informes d'interès pel sector.
BIAC núm. 15 Gener 2020

Publicació corresponent al tercer quadrimestre del 2019. En aquest número s’actualitzen les dades sobre la distribució i les audiències dels mitjans de comunicació, i l’ús i la penetració d’internet. La secció de l’Apunt està dedicada al màrqueting amb influencers, la seva tipologia, normativa i impacte, i els resultats d’un cas d’estudi fet pel CAC sobre els youtubers infantils. Finalment s’hi pot trobar un recull de flaixos informatius sobre el sector de la comunicació audiovisual.

BIAC núm. 14 Setembre 2019 BIAC núm. 13 Maig 2019 BIAC núm. 12 Gener 2019 BIAC núm 11. Setembre 2018 BIAC núm. 10. Maig 2018 BIAC núm. 9. Gener 2018 BIAC núm. 8. Setembre 2017 BIAC núm. 7. Maig 2017 BIAC núm.6. Gener 2017
El Quart número del "Butlletí d’Informació sobre l’audiovisual a Catalunya" Descarrega’t el BIAC fent clic sobre la següent imatge: BUTELLIIIII MODIFICAT Apunt: "Penetració de Mitjans de Comunicació a Catalunya"
El Tercer número del "Butlletí d’Informació sobre l’audiovisual a Catalunya" Descarrega't el BIAC fent clic sobre la següent imatge: clip_image002

Apunt: "Com ens informem"


El Segon número del "Butlletí d’Informació sobre l’audiovisual a Catalunya"

Descarrega't el BIAC fent clic sobre la següent imatge:

butlletí num 2

Apunt:  "Prime Time Televisiu"

El Primer número del "Butlletí d’Informació sobre l’audiovisual a Catalunya"

Descarrega't el BIAC fent clic sobre la següent imatge:

biac portada

Apunt: "Consum Infantil de Televisió"

Per a més informació: http://www.cac.cat.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies